Gårdagen Super
Först så gick jag till Melinda och Kim på morognen. Sen så skulle Melinda iväg och jag gick hem och ringde Linnea och vi gick och badade i simhallen. Och sen så ringde vi Alice och Fidde och Elin och dom var med Alex typ. Så vi tog bussen upp till dom och så gick vi till nån snurrgrej som man vfick jätte ont i ryggen av. Jag vaknade av att jag hade ont i ryggraden. Vet inte om jag har ett blåmärke där nu. Men sen så gick vi till kompisgungan och gungade. Och då hade redan Alex dissat oss och följt med ett par andra polare som vi mötte. Men det var ju killar då ju. Sen så dissade Fidde oss redan vid den snurrgrejen. Sen så skulle Linnea hem och ha gårdsfest. Men då följde vi med. Men jag gick hem och åt och dom stannade och åt där. Men jag kom ju tillbaka och då blev det tårta. Sen så busade vi bara. Sen så gick vi hem. Eller Alice och Élin tog bussen från Centrum. Men bilder från dagen kommer nu :)


Elin



Jag och Elin



Alice



Linnea



Gårdsfesten



TÅRTA



Linnea mumsar




Jag la upp min tårtbit jätte vackert

 puss puss
#1 - lalle

ta bot bilderna på min det är fan taskigt jag sa innan att du inte fick lägga in dom !nu tänker jag vara sur på dig tills du tagit bort dom och ssagt förlåt