Gröna Lund
Å herregud så himla kul jag hade igår. först när vi åkte in så hade vi ett  ganska stort problem.  För det var ju Pride paraden igår så dom flesta vägaran var spärrade. Men vi kom fram tilll slut och det gick fort att komma in. Jag åkte typ allt Extrem, Frittfall, Berg och dal banan, Vilda musen. Sen kan jag ju inte sitta och rabbla upp alla. Jag fotades med Carolina Gynning. Men jag gick inte Spökhuset. Sen spelade vi massor och jag vann 3 saker. En gummianka och ett hopprep och ett armband. Andreas vann en rosa mjuk nalle till mamma. Victor åkte fritt fall för första gången och han ville åka mer. men Simon vågade inte när vi åkte så då ville han åka men vi hann inte. Sen åkte båda Extrem för första gången och den åkte vi flera gånger. Sen när vi skulle åka hem. Då gällde det. Då skulle vi åka INSANE. Vi stod och köa i minst 45 minuter. Sen var det våran tur men dom splittrade på mig och simon och victor. Jag åkte före dom och det var både grymt läskigt och grymt roligt. När det var vissa backar som stupade ner mot vattnet kändes det som om vi skulle åka ner i vattnet. Men det kände som om den gick på 5 sekunder. Men som jag har sagt så var den både grymt läskig och grymt rolig. Jag kan absolut rekommendera den. Men här kommer några bilder från min mobil men sen så kommer den bättre bilder från kameran. Men nu från mobilen :)



åkbandet



haha hon skulle vara snygg när jag fotade henne



mamma och andreas har precis åkt blåatåget



vi köar till flygande mattan



genrep



vi på berg och dalbanan



jag och simon på lustiga huset



köar till extrem



påväg till insane



snart framme

det var alla bilder från min mobil men jag kommer ladda uppfler från kameran idag.

hare bra
#1 - ronja

Asso fy fan vad jag ´hatar insane:P<33333

#2 - lalle

Berg och dal banan är bäst !! jag älskar den ! och jag hatar extreme jag måde bara illa av den !