Heldag med alice

Jag ringde till pappa och frågade om vi kunde äta lunch vid halv 1 så sa han att han skulle hämta oss vid 12 så han gjorde det. sen så åt vi på pizzeria Hörnet. Jag skojar inte dom var större än mitt huvud större än en jätte tallrik.
Sen så mötte jag alice för pappa skulle åka och jobba. Så vi gick ner och badade jätte länge. och jag fick grymt mycket färg.Sen så båda hem och käkade. Och efter maten cyklade simon victor alice och jag sen så promenerade andreas och mamma ner till alby. så jag var typ den som badade mest där.jag och simon simmade ut till hopptornet och så skulle alltid han vara framför mig när vi simmade. sen så hoppade vi och gjorde massor kul och sen så cyklade vi hem och när vi kom hem var det bara att hoppa i säng för jag hade gått upp vid 7 tiden för att mamma och andreas väckte mig när dom skulle till jobbet. men klockan var väl ändå upp moy halv 12 eller så. men här kommer bilder :)



har den på vår lilla tomt



alice med vattnet bakom sig



jag ska hoppa men men hur man får se ut



hehe :D



där hoppar jag



där hoppar jag också



undrar om det där var jag



min söta småbröder glider på grålera :P



sen så cyklade vi hem <3333



sen badade vi i poolen så här kommer några bilder



blubb blubb



den blev rätt så cool



sen tog alice en i negativ också
rätt så cool med

aa det var dom

skriver mer sen puss puss