Hemma
Jag kom hem imorse klockan halv 5 typ. Men jag har vart och tränat med pappa på dom nya tennisbanorna och Linnea följde med och kollade. Och nu sitter vi och sjunger "Du får inte" som Erika Selin och senare ikväll ska vi ha FÖRÄLDRARFRITT. Så då ska vi typ 5 tjejer. Jag, Linnea, Frida, Moa och Kajsa. Jag kommer skriva mer sen och lägga in bilder från Turkiet såklart. Jag har haft en underbar vecka där. Mycket bad och sol och blev mycket brun. Haft det super med familjen. Men det fanns ett minus bara och det var att sängarna var som sten och och klockan 5 på kvällen och morogn sjöng en gubbe uppe i ett torn en massa bönsånger. Det var rätt så jobbigt och vakna av han. Men som sagt så skriver jag mer sen när jag kommer hem och då komer jag lägga upp bilder. Hare bra så länge och jag kommer ta bilder i kväll.
#1 - Anonym

Kuul att du har kommit hem från turkiet och det ska bli kul att se lite bilder därifrån!

=D

#2 - Sara

Oj!! Det var jag som glömmde skriva namn på den första kommentaren :/ Sorry men nu vet du ju att det var från mig Hahaha! :)