Sandtävling
Killarna och jag gjorde massa sandslott och skulle ha en tävling men  det var svårt att få en vinnare så då kom simon med iden att jag skulle fota alla slott och sedan lägga in på bloggen och att ni läsare fick rösta så då ska jag väl göra det här kommer alla sandslott :P
Det här med mitt speciela slott betyder att det är den man gjorde först och gillar mest.



Rosens Slott
( Mitt  Speciela Slott)



Äpplets Slott



Rasande Körsbärsslottet



Rosablad Slottet
(Victors Speciela)



Vatten Palatset
(Simons Speciela)



Fiskens Slott

Rösta Rösta Rösta
Ni behöve inte rösta just på min
rösta på den ni tycker är finast

Kramis cajsa

#1 - lalle

Rosens slott och vatten palatset ! :) lycka till Cajsa ! <33

#2 - Alice

Jah tycker äppelets slott vah snyggast lätt! hihi

#3 - cajsa

rosablad slottet