Shopping
Jag var ju och shoppade med Maja och Linnea i Nacka Forum. Jag ska bara säga det med tre ord. DET VAR SUPER. Linnea kom till mig först och jag gjorde mat och medans kom Maja  och vi satt och snacka om hur dagen skulle se ut. Sen när jag ätit upp så gick vi ner till centrum och ner til pressbyrån och jag köpte 24timmars busskort för 60 kr. Sen gick vi och letade reda på var bussen gick. Så hittade vi den till slut och kollade när den gick och då hade den precis gått och gick inte förns om 45 minuter. Så vi gick inte och handla lite smått och gott. Linnea pomme och Maja en sportlunch och själv en choklad muffins. Sen så köpte alla tre en varsin cola. Sen kom bussen och vi åktr dit och det tog ungefär 40 minuter. Sen var vi äntligen framme och vi gick till gina och kollade rean. Sen så hittade vi massor och provade men jag hittade bara en grej och dom andra inget. Så jag köpte en randig tröja som ni kommer att få se. Sen gick vi till BikBok och där kollade vi också på rean och jag och Linnea hittade inget men Maja hittde en fin tunnika eller vad man ska kalla det.
Och jag och Linnea blev förtjusta i några nördglassögon. Linnea jag tänker åka tillbaka och köpa dom. Sen så kollade vi på modevisning och dans. Och killarna som gjorde den var jätte söta. Sen så gick vi och kollade på Zara och kollade rean och jag hittade en fin blå tröja som jag köpte. Sen så hade Linnea inte hittat något. Men det fanns en affär som Linnea tyckte att vi skulle gå till och det var Åhlens. Och vi hjälpte henne förfullt. Tills hon till slut hittade ett par leggins och en fin tröja som hon provade och det blev jätte fint. Och när hon stod och provade letade jag lite på rean och hittade en fin svart sak. Och jag och Maja hade en stor diskotion eller hur det stavas om det var en tröja eller en kjol så det blev både och. haha. Så alla blev nöjda till slut. Sen så hade Maja gått och tjatat om en glass på JamJam. Så vi gick dit och Maja köpte glas och jag en milkshake och Linnea godis eftersom hon är laktos. Sen så gick vi ut och kollade när bussen gick till Tyresö Centrum. Vi hade missat den igen och den gick om en timme igen typ. Mmen så kom Slussen bussen och den tog vi istället. Sen när vi var framme så delade vi på oss jag och Linnea tog tunnelbanan till Gullmarsplan och Maja tog hem till sin mamma. Så jag och Linnea åkte dit och tog bussen perfekt hem till Tyresö Centrum. Och sen så gick jag hem och rensade alla mina tre garderober. Så nu ska Linnea få ganska mycket kläder av mig. Men mest av allat slängde vi. Men nu kommer bilderna från igår :)


Utanför mig



Påväg till bussen



På bussen



HAHA
Vi FOREVER



framme



Modevisning



Modevisning



Dans


 
Dom var grymma



Eller alla var det



Sista dansen



Bussen till Slussen



Bussen



Och tunnelbanan



Tunnelbanan



Bussen hem



Gina-149 kr



Zara- 59 kr



Och saken som vi inte visste vad det var
Men här som tröja
Åhlens- 99  kr



Och som kjol

Det var det
Men tjejer det ska vi göra om

Hare bra