Turkiet
Här kommer några bilder från Turkiet som jag har tagit med min mobil. Men jag lovar att jag kommer  lägga in bilder från kamerorna vi hade med oss. Vi hade det iallafall super bra där nere och det var allid fint väder upp mot 42 grader kankse. Jätte varmt i poolen och sen så shoppade vi varje kväll. Sen så hade dom bra personal som var roliga. Killarna gillade en som hette Nuri och var jätte rolig. Men här kommer bilder:)



påväg till flygplatsen, killarna lekte med sina pruttleror



på planet



dessutom kunde vi spela spel, kolla film och lyssna på musik



framme



vi firade pappas födelsedag och då kom den här söta hunden



havet



vi kunde se poolen från annas balkong själv hade vi utsikt över biltvätten



fina blommor fanns det också



såhär såg bussarna ut



såhär små var dom man fick plats 12 stycken i dom



XXXXXL



20 telefoner



Victor



Simon



Maja Anna Emma



Pappa



Hur ofta serverar dom såna här underlägg i Sverige



Blue Moon Bar



Det var en kille som gick och fotade vid poolen så han fotade mig
¨


när jag sjöng karaoke



Jag och Simon och Victor



jag och Maja



Andra poolen det fanns två stycken



Väntar på att få gå på bussen



Jag



Nuri

'

Cosmopolitan



Simon och Victor på bussen



Victor sover



Victor förstör bilden



Simon nyvaken



När vi väl var framme på flygplatsen så köpte vi en jumbo cola
jätte jätte jätte stor
Fast det behövs för 7 personer

Hare bra
som sagt så kommer fler bilder från kameran