Jag Lovar

Jag ska försöka att hinna fota alla saker jag fick igår.
Men jag ska åka till Enköping och fira lite där också idag. Och vi ska åka ganska snart.
Så jag vet inte om jag hinner.
Men jag får säkert låna datorn men då kanske jag inte kan lägga in vad jag fick utan nåt annat inlägg :)
Men jag ska försöka skriva där.

Men det var toppen kul igår.

Fast ajg somnade under köksborden två gånger :P

Men jag var klar vaken när vi skulle åka hem :/
Men vi ska ta med hela släkten och Annas familj kommer också.
Så ska vi till rackethallen och spela matt curlig :)

Men som sagt flera gånger så skriver jag säkert i Enköping och om jag har tur så lägger jag in nån bild


Puss

#1 - En Masjävel

aaaw fick du en litetn :D :D



Vad har du för planer för juldagen, blir det party eller mys i kväll?



XOXO // En Masjävel