Julafton och Mini julafton

Nu ska jag berätta och visa vad jag fick :)

Julafton

1. Mini-Platt Tång
2. Top Model (Smink bok)
3. Christina Aguilera Parfym med body lotion och Shower gel
4. Isadora Solpuder
5. Tre Böcker (Cornelia Karlsson)
6. Rosa Mp3
7. Hundra Kronor
8. En rosa Bh
9. 6 par örhängen
10. En leopard tröja 
11. Ett halsband

Om man ska räkna med allt så fick jag 22 saker.
Bara hos pappa

 Sen fick jag ett par tajts av Anna som var från Bik Bok som jag redan hade så jag åkte och byte till två olika tröjor :)



Mini Julafton

1. Dom tre första Twilight böckerna
2. Underställ
3. Bad Anka
4. 3 Badbomber
5. Badpulver
6. Årets snyggaste killar (kalender)
7. En hjärtsten där det står "Saknar dig"
8. Biljardbord
9. 2 örhängen
10. Cupcakesbok
11. 500 kr för att ut och shopa med mamma oh då är det bara kläder.
12. En cool mössa
13. Ett sudd som kan gå
14. Wii
15. Två spel till wii 
16. Blåa Linser


Och 22 saker hos mamma och Andreas också :)



Jag fick 44 saker :O
Tack mamma, Anderas och pappa.
Älskar er ♥


Dom med sne text delar jag med familjen.

 



#1 - ressi

fick också ett wii men mitt är svart och man fick med sig två spel:)

#2 - fiia

cornelia karlsson böckerna e jätte bra!!!