hejsan
igår skulle jag följt med lalle ut till notholmen  men sen så mådde jag inte så bra så det blev att vila en stund tills jag mådde bättre. så gick jag och simon och victor ner till krusboda badet och badade där hela dagen. fett skönt men vi hade glömt smörja in  oss så vi var knallröda men det har gått över nu till brunt. fett brun på ryggen. sen så gick jag och mamma och andreas på visning. det huset var jätte fint. dit vill jag verkligen flytta. sen så grillade vi korv och kött så åt vi det med potatisallad och lite vanlig sallad och keso och såna saker. sen så sa mamma och andreas att vi behövde gå upp tidigt och jag och simon och victor hade stora frågetecken i ansiktet och frågade varför . så sa dom att vi skulle dra till kolmorden jippi. det var jätte länge sen vi var där känns det som iallafall. det ska bli jätte kul. men  jag har precis duschat och ska äta frukost och det blir nog inget bad idag om det inte klarnar upp för det har precis regnat. men sen så ska vi gå till mammas dagis och så tar vi bussen in till sergels torg och ska kolla premiären på ice age 3 " det våras dinosariuer"
det  är också nåt jag ser framemot. har inte så mycket mer att säga men hare bra skumbanan.