Helgen

okej jag åkte till Enköping i fredags så tog vi det ganska lungt förutom att det var bråk hela tiden. sen så somnade i ganska sent. sen i lördags var vi på aktion skit tråkigt. sen så var jag med jennifer så hoppade vi med simon och victor och jag satt ner och då råkade simon hoppa på min huvud och det jag hörde var att jennifer skrek akta cajsa sen så låg jag och skrek för jag inte kunde röra nacken så kom jennifers pappa och pratade med mig så gick vi in till anna och jg vilade med en varm kudde eller vad det är. och så kunde jag inte sova så bra inatt. men det har blivit bättre idag  men dt gör fortfarande skit ont. men jag har vart och handlat med linnea lite pressenter till simon och victor och pappa mest pappa. också gick linnea hem nyss. men imorgon åker jag till mamma och vi skulle typ åak till peggy min moster på fredag och till grönan på lördag. men jag fick ett sms av andreas och det stod att han hade en överraskning till mig som började på 1 så skrev jag om jag kunde få en ledtrd och då stod det  8 . så 1 och 8. jag vet inte vad han menar.men det visar väl sig imorgon. hare bra här kommer lite bilder. juste vi skulle tälta på tomten men simon oh victor vågade aldrig så då ville jag inte göra det själv men jag gick ut på morgonen oh typ somnade där inne. sen så plockade ci blåbär och åt det till efterätt.

när vi plockade blåbär

studsmattan

studmattan

1,2 och hoppa

efterätten

vilar nacken
puss puss skriver mer sen