Inge Uppsala :(
Vi hade bara kommit till globen och det ändra sig. vår moster var med vår kusin på halkbanan och han skulle vara där en timme till. och när vi skulle komma fram skulle klockan vara typ 6 halv 7 och då skulle vi typ bara kunna vara där 2 timmar för att vår moster skulle sen till sitt jobb klockan 9. men vi åkte och ficka och kollade på kläder och jag hittade en jätte fin tjocktröja på h&m och mamma hittade en skinnjacka men vi köpte inget. och på fiket så köpte vi jätte stora kokosbollar. man blev jättte mätt. så började simon sura. för han fick inte som han ville. men juag längtar till imorgon för då drar vi till GRÖNAN och ska kolla på sommarkrysset. men här kommer bilder från dagen.



kokosbollen



dricka



victor mumsar på kokosbollen



fula jag

jag fick avbryta inlägget för jag började blöda näsblod igen när jag satt och pila i näsan :P
man måste få göra det ibland alla människor har gjort det en gång oj nu måste jag springa nu rinner det
men hare bra