Näsblod
igår kväll när jag sminkande av mig så började det igen.NÄSBLOD. och då kom det mer än vad det gjorde hos Linnea och det ville inte sluta. jag vet inte hur många papperstusar jag stoppade upp i näsan men dom bara blev helt blodiga. sen så stoppade jag upp några fett vadds tusar och då började det sluta men mamma fick stå med mig lite för jag blev rätt så rädd. men det konstiga är att det alltid börjar blöda när jag tar bort sminket jag kanske ska och tvätta mig med sminkmedlet och kolla om jag börja för då kankse det är de som orsakar det. vi ska väl dra till Uppsala för mamma pratar med min moster just nu. men vi kommer hem ikväll för vi ska ju till grönan imorogon. fett kul. nu känns det som om det börjar böda igen så jag ska springa på toa nu. men jag skriver kanske mer nu på förmiddagen innan vi åker annars så skriver jag när vi kommer hem. på springa nu. hare bra
#1 - Lalle!

stackarn!,, näsblod igen