Tisdag

idag sk vi nog bara vara hemma för mamma är sjuk och jag är typ försyld snorig ont i halsen när jag sväljer och ont i min nacke och i huvudet. men jag är upe och går det är inte mamma typ. jag gjorde nyss smothie till mamma hon tyckte den var jätte god.  jag har inte tagit några bilder som jag har kunnat lagt in men det kommer. jag ska ta och äta lite frukost och göra iordning mig. sen ska jag väl ta och ta hand om mamma med andreas. jag skriver mer sen.
puss puss cajsa

#1 - Julia

hoppas du inte ser det här som reklam, men jag har en tävling i min blogg där vinsten är en goodiebag fylld med en massa prylar till ett värde av ca 3500 kr. var gärna med och tävla om du vill:)



http://juliaberg.blogg.se/2009/july/tavling-vinn-stor-goodiebag.html :)

#2 - simone

Oh vad seegt.. att vara sjuk alltså, någon somarinfluensa som går kanske?

#3 - Anonym

Pågår just nu en tävling på min blogg var gärna med och tävla fast bara om du vill :D