tom tits
idag var jag på tom tits med papp simon och victor sen anna maja emma och emmas kille victor . det var jätte kul där för så åkte vi en lite högre fritt fall en den på grönan för typ bebisar. sen så åkte jag och emma en jätte jätte läskig sak. vet inte vad den heter men man står typ 7 st i ett stort rör så snurrar den jätte snabbt så man sätter upp benen på vägen så man sitter fast på den när den snurrar det är en sån hastighet att det blir så. så kändes det som om hela ansiktet smettas ut. och det värsta var att det var massor som stod och kollade ovanför. och jag var nog den som skrek och skrattade mest där. haha. men sen så fanns det massa roliga saker där. men jag tror att anna tog lite bilder på när vi åkte så ska kolla sen om jag kan få in dom. men jag tog några bilder. här kommer en på fritt fall och en med majas händer och en när jag provade hur det kändes att vara gravid. det var skit tungt :P



jag såg mest fet ut

puss puss skriver väl mer sen.
#1 - linnea

hej sötnos , tom tits är kul ;) <33

höhö ..

det var polisförhör jag var på , jag hade baxat med nåra vänner & sen åkte vi fast . ärs , det är ingen stor sak . men ändå <333333

love (A) <333