Träning med mamsen
Jag har varit ute nu och gått med mamma och simon och victor cyklade. vi gick typ runt hela krusboda. rätt så skönt men ändå varmt och jobbigt. så nu ska jag typ duscha fixa mig och sen drar vi till mac donken ovh käkar för killarna har fått sån här gratis happy meal. så då gör vi slut på dom. man får såna när man fyller år. dom fyller år nästa vecka i turkiet. men til saken sen etfer det drar vi till uppsala. och min kusin är på halkbanan och kör med bil så vi ska inte åka till dom direkt utan vi ska kankse åka och ficka och åka till mormors grav och ha det mysigt bara. men sen så åker vi hem till dom under kvällen. jätte mysigt och sen så skriver jag när jag kommer hem och jag lovar att ta bilder.
puss puss cajsa
#1 - FINA - FOTOBLOGG

Hejsan!

Nu kommer jag att vara en sån där jobbig jäkel som skickar reklam i andras bloggar. Men det är såhär att min mamma är med i en tävling där man kan vinna en kamera och jag skulle bli så otroligt glad om hon gick vidare. Det krävs bara några få röster. Därför undrar jag om du skulle kunna offra några sekunder av ditt liv till att göra någon annan glad genom att klicka på länken här nedanför och sen på rösta.



http://www.svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=1371



Tack för att du tog dig tid att läsa och tack på förhand!