Ute i halvmörkret
jag och simon och victor lekte bagare i sandlådan :D deras skull. så hör vi att det är ngra som badar och det hade stängt vid kl 6 och klockn var typ 9 halv 10. s vi gic och kolla och då var det några som hade smittit in och badade. det var några från våran skola jag kände igen dom så busade vi med dom och simon oc victor skrek mitt namn hela tiden sådå började dom skrika åh cajsa du är så söt och jag vet att dom säkert var ironiska. men gud vad jag och killarna skratta. och det ar så kul för först såg dom oss inte sen såg dom oss ch börja skrika. men en kille började vinka till oss han var söt. linnea du vet vem det ee. men nu är klockan snart 11 och jag har jätte ont i nacken och min hals brinner typ upp .
men ska gå och lägga mig snart och jag ska försöka lägga in bilderna imorogn
hare bra
#1 - emma

svar; va? haha :)

#2 - emma

svar; va? haha :)