Ute

jag var ute nyss hade tänk mig 10 minuter för en rasning med två hundar vi alltid går ut med. så vi var ute och dom bajsade och vi gick och plingade på men ingen var hemma. så vi var ute i 1 timme och 10 minuter. sen så kommer han och det visar sig att han hade vart och gymmat och hade glömt bort tiden. asså ååh. missade mitt favvo program.
så ´himla sur men nu har det hänt
ska snart hoppa in i en dusch eller ne jag gör det imorgon :)
juste nu vet jag vad det var andreas fixade.
17 agin eller hur det stavas. alltså filmen. har inte sett den men ska bli kul att se den imorgon.
bilder på donna och lady tror jag hon heter


Lady

Donna

Lady

Donna
puss puss

#1 - B E A <3

Hoppas att din helg har varit bra :)

#2 - Cajsa

hejsan tjejen! :D allt bra? :) fina bilder! :D

#3 - N O E S C A P E

sööta!

#4 - natta

Nu har du chans att vinna ett utav de populäraste och senaste smycket hos smycken by me - ett rosett armband, kika gärna in i bloggen om det låter lockande. PussKram

#5 - Leia

Söta hundar =)

#6 - Nicole ( NicoleBambi )

vilka fina hundar :)