Värmland
jo jag kom hit i fredags tror jag det eller så var det i lördags men iallafall det kom gäster och jag var med jennifer. vi studsade på hennes studsmatta. jätte kul. sen så satt jag med två killar och jennifer (killarna var med i gäster)
och pratade om läskiga stunder och saker som hänt. också rätt så kul. sen igrå söndag så läste jag ut två böcker rätt så tjocka sen så badade vi i annas syrras pool. detr var 16 grader brrr men jag har badat i kallare. det blev rätt så varmt efter sen stund juste innan vi badade så klippte vi oss hos annas mamma. om ni inte redan vet så är anna pappas tjej. jag blev rätt så kort hårig ´men det är fortfarande långt. men sen så badade vi i jennifers pool och hoppade lite på deras studsmatta igen. för dom bor rätt över gatan. sen idag så har vi nyss hoppat och killarna tjatar om att vi ska bada för det är svinhet tycker dom iallafall men jag kan hålla med lite.
ska äta lite lunch och sen så kommer mamma och anderas och hämtar oss för vi drar till värmland idag. ska blöi rätt så kul så nu är det bara att hålla tummarna på att det blir fint väder för vi har massa planer på vad vi ska göra.

1. åka till ett typäventyrsbad
2. vi ska plocka jordgubbar
3. bada
4. bada ännu mer
5. kommer inte ihåg mer

men ialladfall ska jag gå och äta men jag tar med mig min lilla dator och sen så får jag prata med andreas om bilderna.
men jag ska försöka skriva. hare bra skumbanan
puss cajsa