hejsan

från idag har jag försökt komma in på lallehansson.blogg.se blogg men den funkar inte. så linnea om du gjort en ny så kan du ju skriva den till mig eller något sånt. men igrå var jag nere och köpte en ny stor klocka med melinda. sen så köpte jag en stor glas för 49 kr på ben och jerry. sen gick jag och simon och victor till mammas dagis och var där till 4. så gick vi hem och vi badade i poolen . och det var 26 grader. kommer ihåg när det bara var 15 haha hur sjuk kan vara och bada då. jag ee. men iallafall så gick jag och handla med mamma . så lagade vi mat när vi kom hem och jag kom på att jag kunde vara barnvakt åt dom som ville så jag skrev ett papper och satte det vid ica. så idag ska jag väl bada och sen gå ner till mamma och skriva det på datorn och sen ta ut kanske ta ut 50 st av dom och sen gå och lägga i brevlådorna.
men ska gå och äta lite frulle och göra iordning mig sen blir det nog ner i plurret.
men kankse skriver mer sen hare bra skumbanan.

#1 - Lalle

Tyyyphansson.blogg.se =D