idag lördag
jag mår lite bättre nu men idag när vi åkte till krusboda abdet träffade jag nicole och vi pratade men jag fick inte bada och hon ville inte. men sen stack jag hem till mamma och gick på toa och satt och prata lite med mamma och andreas. sen så började jag må piss och blev lite yr och sådant. så pappa hämtade mig och killarna så drog vi hem och pappa gick och handla lite soppa och glass till mig. smarigt. sen mådde jag lite bättre men som sagt jag bättere nu men hare bra ska försöka sitta och njuta av den sista solen.
jag för länge sen typ på min födelsedag eller något sånt<3
#1 - Anonym

fett full bild!

#2 - cajsa

jag var inte precis full där

#3 - Anonym

ehhh... joooo!

#4 - cajsa

det vet tyvär inte du för du var inte med då så snälla sluta säg att jag var full däremot får du gärna tycka att jag är ful eller så kan du inte stava så att du trodde jag du skrev att jag var ful men du srkrev att jag var full.

#5 - Anonym

neej jag kan kanshe inte kan stava och jag bryr meej inte !

du e ful och falsk!

#6 - cajsa

och vem har sagt att jag är falsk och hur vet du det. jag börjar bli lite irreterad på dig. skulle du vilja att jag satt och kommentera på din blogg sådär om du hade nån. du har säkert en blogg men att du är så feg att du inte vågar skriva den man är dubbelt så feg om man inte ens kan skriva sitt namn. skriv ditt namn och blogg eller stick från min blogg.

#7 - cajsa

känner du linnea och nilla för är det du som har kommenterat på det inlägget som heter vi föralltid och det är bilder på dom.