Hej

Skriver ett inlägg från skolan. Jag har IUP-tid. Eller den börjar 09:40. Mitt internet funkar inte så det blir lite svårt att lägga in några inlägg. Men jag ska försöka efter skolan. Men igår så kom inte Maja och Nicole. Så det blev som en privat träning för mig. Den var jätte jobbig. Så jag har jätte mycket träningsvärk. Men idag så ska Mikis följa med mig hem. Sen så ska vi väl dela ut lite jultidningar för det kom också igår. Så jag satt och delade upp allt i högar :/ Men senare ikväll så ska jag på Crazy Night med Julia, Linnea och Mikis. Jag ska köpa Converse. Dom kostar igentligen 700 hundra kronor. Men kostar nu 400 kronor. Så det ska bli skönt med nya skor. Sen så ska jag kolla på andra skor för dom är också billiga. Sen ska jag kolla på smink och nån bh kanske. Får se. Sen så ska jag köpa GODIS. Det brukar kosta 1,50. Jätte billigt. Sen så kommer Martin Stenmark. Men jag tänker inte kolla för jag tycker inte att han är bra. Men nu ska jag fortsätta plugga eftersom jag har prov imorgon på Afrika :)
Puss