Fields Of Gold


Jag älskar den här låten och jag ska sjunga den på en lunchkonsert om 1-2 veckor inför typ hela skolan :)





Fields Of Gold
Eva Cassidy

#1 - felicia & nilla

jag vill inte va dum men jag occh nilla tycker det e lite jobbit när ,man skryter

#2 - felicia & nilla

vi blir trötta på det tänk lite på det!!!!

#3 - Ullis

Hej Nilla o Felicia, Cajsas mamma här. Jag tycker inte alls att det är att skryta att skriva att man ska sjunga den för hela skolan, det är ju faktiskt så det är? Tänk tjejer, på hur ni går in och kommenterar inlägg! Är det så att ni är trötta på att läsa inlägg som dessa, är det bara att strunta i att komma hit och läsa dem!?



Skriver ni fler kommentarer som dessa så tar vi helt enkelt bort dem. (tänk också på att vi föräldrar i klassen har kommunikation om vad som händer mellan er...)