Julklappar!

Vi fick öppna våra julklappar imorse, eller vid lunch.

Annars skulle det blivit jätte mycket packet ikväll.

Men vi får ju från alla andra ikväll, så det blir ju julklappar ikväll ändå :D

Men ni kan få se vad jag fick.




Ringen fick jag imorse i min julstrumpa :D



En bok om spöken och liknande :D



Hårbortagningsmedel till typ benen, och sen ansiksmasker



Pirrpiller, tomtar som jag fick av Victor och armand :D



Framsidan, det är en sån här grej som man skakar så åker det runt stjärnor :D



Baksidan, det blev ingen bra bild men jag hoppas ni se vad det står.



Trosor



Pyjamas :)

 

Tröja, med såna här mocka fläckar på armbågarna.



Julia tidning av Andreas föräldrar.

Och nu till det bästa :)



Justin Biebers bok, den är på engelska, men den är grymt fin.
Det är dom finaste bilderna i och den äger.



Och sen Justin Bieber kalender med dom finaste bilder också :D

Sen blir det nog lite mer senare!