Gårdagen<3333

Igår så var skolan helt okej och vi flummad efter skolan.
Då jag var med Linnea och Alicia.
Vi sminkade oss jättemycket som ni ska få se senare :)

Men vid halv 7 typ så åkte jag och pappa och bröderna till min faster.
Och kusinerna .

Så åt vi där och hade det mysigt :)
Sen så busade jag och miun kusin och fixade naglar på varanndra.

Tack Cattis ♥

Sen så åkte vi hem sent och nu idag så ska jag till Erikdalsbadet med Ronja igen :)

Så jag sitter och väntar på att hon ska komma.

Pappa och Simon och Victor ska kolla på bio på planet 51.

Nån som sett den?
Var den bra?



Inte världens bästa bild.
Men här ser ni :)

Nu ska jag fixa mig det sista.

#1 - Saras

ha det så kul :P

#2 - Linnea

lägg inte in nån bild på mig bara !!!!!!!!!!!

#3 - Anonym

min syrra har sett den och går i trean. Hon sa att den var dålig. Och dina bröder går väl i 4:an eller hur????