God Morgon

Hela morgonen har jag suttit och kollat på Animal planet och haft tråkigt.

Sen har jag precis kollat på himlen kan vänta som handlar om sjuka människor.

Och snart så ska jag hoppa in i en dusch för jag somnade med sminket igår.

Det var meningen att jag skulle gosa med mamma i deras säng och så tyckte jag det var så skönt så jag blundade och då så somnade jag.

Så väckte mamma mig vid 12 och jag sa - jag somnade visst med ett stort leende :)

Så nu är jag svart runt ögonen.

Men ikväll så ska jag självklart kolla på Melodifestivalen :)

Ni ska få se alla deltagarna.

#1 - Sara

vad ska du hitta på idag då??

#2 - Nilla

Linda e våra kompisars dotter och jag har känt henne sen jag typ var 3 :P neo känner vi ocjså och e goda vänner till :) :P

#3 - Linnea

KUL MED MELODIFESTIVALEN!, hejar du på Erik Linder eller ? :D <3

#4 - Sara

nej man fick tyvärr inte rösta på sig själv. Men dina brorsor kan ju rösta på dig kanske :)?? Men har ni fixat din gammal dator ??

xD