Dagen

Idag så har dagen vart jätte rolig.
Orkar inte berätta allt , men efter skolan så flummade jag och Linnea hem för jag halkade hela tiden med mina kryckor.
Jag går på kryckor igen för att jag gjort illa foten igen på samma ställe.
Men sen när vi väl kom hem så åt jag och Linnea.
Sen så sjöng vi lite hit och dit och sen gick vi ut med Rulle och så gick vi till hundgården så var det en annan hund där, så då lekte Rulle och den hunden som hette Lady :)
Det var jättekul

Så nu så har Linnea gått hem och Sara är istället här och jag ska fixa lite inom musiken :)

Puss





Ser ni hur många cigaretter :/
Fimpa Röken För F*n.


#1 - Sara

hur har din dag vart??

#2 - Sara

Ska du lägga ut bilderna som vi tog på donna, chickita och rulle på bloggen :)? I så fall får jag kopiera democh lägga ut på min blogg med?? :)