Dagen




Idag så har jag haft en tråkig dag i skolan förutom att jag var med snällaste Sara :)
Sen efter skolan gick jag och möte Nicole, så åkte vi till rackethallen.
Så byte vi om och så kom Maja rusande.
Så väntade vi på henne.
Samtidigt som vi snackade killar (väldigt mycket killar :P)
Och så busade vi.
Sen så hade vi en rolig träning, jag vann på allt :)
Efter träningen var jag ute med Rulle med mina brosor.
Sen så gick vi hem och åt spenatsoppa. Jammi.
Och nu ska jag hoppa in i en dusch innan klockan slår 8 :)

Puss

Ni fick en bild på Nicole och Maja

Tagen från igår :)

#1 - mamma Ullis

Hej hjärtat! hoppas att din dag inte varit för jobbig och tråkig i skolan? Du vet att jag tänker på dig, massor! Älskar dig!

P & K din mamma

#2 - maja

haha vilken hemsk bild på mig !:O XD puss<3