Nu har jag sett den :)

OMG!

Det är nog det enda jag kan säga till filmen.

Alla säger att den var tråkig men fy f*n vad bra den var.

Längtar tills det kommer ut en tre om det nu gör det.

Den var aldrig långtråkig.

Det går inte att beskriva med ord hur bar den var asså.

Av fem stjärnor får den en miljard av mig :)

OMG så bra den var .




Han är ju så grymt snygg.
Alla tycker att Jacob är snygg.
Men Edward är så himla snygg.

l
l
l
v


#1 - Aliz

JAG VET! Jag tycker oxå att filmen äger!

Men jag blev så j*vla sur på hur den slutar!

Man vill ju bara vet meeer! Fast jag vet redan allt som kommer att hända för att Elin har läst alla böcker för mig XD Hah <3

#2 - matilda

jag vet alla tycker att jacob är snygg men edward är snyggare!;)

3 an kommer 30 juni

och sen nån gång kommer 4 an

#3 - madde

gillar faktist jacob mer;)

#4 - julia<3

sorry men jag tycker inte edward är så snygg han ser inte ens bra ut!!