Shopping med pappa och Anna

Igår så vann jag på matchen, jättekul :)
Simon och Victor sov över hos några kompisar inatt.
Så jag, pappa och Anna hade myskväll.
Sen idag så åkte vi tre till Haninge och shoppade :)
Jag shoppade två par skor och en spray som skyddar håret för värme.
(Eftersom jag plattar håret då och då)
 

Men ni ska få se hur allt ser ut :)



HotStraight - 70 kr
Märkte inte att jag fotade så att det såg ut som nån höll den :P



Nike skor - 399 skulle igentligen kosta 699 kr

Jag ska ha dom på gympan.




Skor- 299 kr på rean.
 
Ska ha när jag bara ska vara fin eller bara i skolan :)

#1 - veronica

jag har oxå såna men när jag handlade dom kostade dom 500 (men det var inte på rea)

ses

#2 - Rayanfredrikke

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.