Borta bra men hemma bäst

Shit, vad kul vi haft det.
Okej nu ska jag berätta nästan allt.
Vi möttes på parkeringen vid skolan och åkte vi 8.
Kom fram till Boda Borg runt ca 20 i 10.
Då var vi inomhus och i grupper.
Jag var i gruppen Mozart med Katta, Elli och Amanda W.
Vi skulle springa runt där och klara banor.
Typ alla fick 3-4 stämplar medans vi fick 8 st.
Så vi kom på andra plats för föräldrarna vann.
Men det var skit söta killar där :)
Vi gick en bana i nästan en timme för att försöka klara den.
Fast då gick vi inte i grupperna.
Men vi gick spökhuset.
Jag, Alicia, Madde, Yasse och Nilla.
Vi klarade de aldrig.

Men sen gjorde vi lite annat där.

Senare så åkte vi till campingen (vi skulle ju bo i tält)
När vi kom fram dit så packade vi upp och bäddade och sånt.
Sen satte nästan alla på sig badkläder.
Det var typ 15/16 grader i vattnet.
Sen bastade vi och åt.
Och sen skulle vi gå på spökvinden.
Så det började med att vi fick sitta ocg lyssna på en kille som berättade lite om huset.
Och jag hade bestämt mig att gå.
Men jag blev bara räddare och räddare.
Men vår grupp var först, Jag, Alicia, Linnea, Yasse och Linneas mamma.
Men när vi gått uppför en trappa i början så slängdes dörren upp.
Och det var kolsvart och jag bröt ihop.
Jag klarade inte att gå upp.
För jag var så rädd och gick näst längst bak.
Men jag var lite rädd också för att klassen innan oss hade skrämt upp oss med att han som skrämde oss, rörde vid oss.

Men sen sa han som gick med oss att jag fick gå med andra gruppen i mitten och då skulle jag inte bli rörd.
Men dom gick bara utan mig, och jag hade ingen att gå med.
Så ja frågade om inte fick ta med mig en kompis som redan gått för jag ville så gärna gå.

Men han sa att dom inte fick gå en gång till men att jag kunde gå med han och en förälder.
Men då ville jag inte.

Så det blv inget mer med det!

Men vi badade nattdopp och spelade fotboll med snygga killar.
Sen var det en regel att det skulle var tyst vid 10.
Men alla i vår klass skulle gå och lägga sig vid 11.
Men inte en chans att vår klass var tysta och kunde sova.
Och dom andra klasserna var ute och sprang och skrek till halv 3.
Men jag somnade.


Sen på morgone, alltså idag.
Så vaknade jag och hade snurrat hela sovsäcken och hittade inte ut :P
Sen när jag väl hade gjort det så började Yasse och gapskratta för mitt hår såg ut som ett kråkbo.
Kommer säkert en bild på det för Nilla tog en bild på mig som nyvaken.
Men vi gjorde iordning oss och gick och åt frukost.
Se ner och packa och hade vi teambuilding och sen bada :)
Och idag spöregnade det, men vi badade ändå.
Det var iskallt.
Men vi bastade och gick och åt hamburgare.

Sen så åkte vi hem.
Och resan hem var jätterolig.

Men nu kommer alla bilder



På morgonen













Framme vid campingen



Lite av klassen och vårt tält i bakgrunden



Sängarna



Man fick tränga sig igenom för att komma förbi till sin säng



När vi precis ätit.
Vi åt grävling.



Alicia och Linnea.
Alicia mådde inte så bra, fast det gick över.



Vi tog såna här bilder och jag skulle härma en tjej i vår skola.



Bryggan vid solnedgången



Jag





Tjejerna



Söta Yasse













Klassen och några föräldrar + Daniels gitarr



Söta Elin



Yasse ska på toa



Idag på teambuildingen.







Nilla kryper









Vi var glada för att vi klarade det.....



...Och Marcus också....



....Men våra kläder var nog inte så glada....



....Och inte benen heller.



Ser ni det stora huset?
Där är spökvinden.
Och till vänster spelade vi fotboll med dom snygga killarna :P



Jag badade.
Skit kallt.





Alicia badar, och där ser ni också hur mycket det regnade :/





Tälten



I bilen, hoppas det var okej att jag la upp den för er :)
Tyckte att den var så skön.





Jag tuggade precis på en godis.



Så började det spöregna påväg hem.







Ops, där kom visst jag med :D





Skitsnygga Yasse.



God Natt.




Det Här Är Ett Minne För Livet Med Er 6 Musik♥

#1 - Ressi

var det ok om jag kopierade den där bilden på alla i klassen??