Hej

Förlåt för att jag inte skrev så mycket igår men vi hade musik från 9 till 12 sen lunch och sen jobb.

Jag jobbade hos pappa från 14.00 - 15.00. Och kollade när han tränade vid 12.00 - 13.00.
Sen gick jag och mötte Ressi och vi tog bussen till Nacka Forum.
Där mötte vi Yasse och Nilla och så gick vi där med en bössa.

Men vi tänkte ju sjunga lite och det fick man inte där så vi tog bussen till slussen, hah rimma :)
Sen tunnelbanan åt fel håll hoppa av och ta en åt rätt håll.

Så hoppade vi av vid Hötorget och där stod vi och sjöng och samlade in pengar.
Sen Tant gav oss en hundralapp.

Men sen så åkte vi hem, och jag duschade och kollade på tv och myste med Andreas för mamma var och bowlade.

Men idag så hade vi ett normalt schema förutom att vi hade musik, vi brukar vara lediga på torsdagar från musiken. För vår lärare är på kurs varje torsdag :)
Men efter skolan så gick jag och Alicia till centrum och jag gick till bussen och hon till H&M för att byta bikini.
Och då träffade hon min mamma :P

Sen nu har jag vart nere och handalt matsäck med mamma, för vi ska till Berwaldhallen och öva för vi har vårkonsert på tisdag :)

Men nu ska jag gå och fika med mamma.