Mammi ska klippa mig :)

Väntar på att det ska bli min tur att klippa mig :)
Killarna är snart klara och då är det min tur.

Jag behöver verkligen klippa mina toppar, sen ska jag kanske klippa lite luggaktigt :)

Men ni får se resultatet sen :)



Sist jag klippte mig :D

#1 - Cissi

tack sötnos! :)

#2 - amanda dagens blogg tävling ♥

fint :)

#3 - maria -

hejsan..

nu har jag en frågestund som pågår från idag tills tisdag kväll. så fråga bara på ;)

#4 - ee

tack så mkt ! :) hur är det idag ?

#5 - lisa - smilinggirls

Kul att klippa sig, jag är själv nyklippt! :D

#6 - mandaa

va sööt ^^

#7 - Bloggarmaja

söt bild :)

#8 - lisa - smilinggirls

sv: jadå, fast väldigt ovant! :D

#9 - mandaa

sv; ja, rätt chill. har inte gjort speciellt mycket. Men det är ju så söndagar ska vara :D

#10 - Sara - Only me

sv. Kul att du är med sötnos, vill på minna att man får spamma, smöra , muta & skriva söta motiveringar för att vinna!

hoppas du får en toppen dag :)

lycka till!

#11 - Ida

fin bild, jag behöver också klippa mig :P

#12 - j o a a n s s o n 's ♥

svar: tack så mycket! allt bra idag? :D

#13 - Becca

sv: okey :) Allt bra denna sjukt kalla söndag då?? :D några planer för veckan?? :D

#14 - j o a a n s s o n 's ♥

svar: säger du till när vinnaren kommer upp? :)

#15 - j o a a n s s o n 's ♥

svar: har fortfarande hosta, får fan ringa vårdcentralen imorgon >.< va göru då? :D

#16 - hanna

Fin blogg:D

#17 - j o a a n s s o n 's ♥

svar: vad är krupphosta? jag har astma idag >.<

#18 - emelie!

kör en första frågestund, utmana mig! ställ en massa frågor!

#19 - j o a a n s s o n 's ♥

svar: usch, fy fan! tur att jag bara har ret/slemhosta då! :O va göru btw? :)

#20 - Kjelljohanne

Really interesting site, thank my friends, have advised.