Sjuk dag!

Lär sig inte föräldrarna att uppfostra sina ungar längre.
Dom i min grupp är helt hopplösa!

Dom lyssnar inte på en, man får skrika för att dom ska förstå.
Vissa är 7 bast och kan inte ens knyta skorna, dessutom kan dom inte höger och vänster.
Så det går inte att göra några svåra lekar, utan det är nästan så att man får ta fram dockor och leka mamma pappa barn för att inte har nt IQ!

Fattar ni hur jobbigt man har det :O
Tur att man får betalt :D

Aja, Back To Real Life.

Efter Sports Campen så åkte jag och pappa till Centrum och handlade, så ringde vi ner Simon och Victor.

Sen mötte vi Anna och vi gick till Pizzahörnet och åt en varsinn pizza :)

Jag åt en kebabpizza själv!

Jag mår fortfarande illa :P

Men så har jag precis duschat.

Ska gå och mysa med familjen.



Juste Pappa behövdes inte opereras :)
Det såg bra ut :D