Jag måste bara!

Jag har världens starkaste låtsas syrra!
Du har det jobbigt nu men du kämpar emot det och det gör mig glad :)

Fortsätt så blir allt bra, jag älskar dig.
Jag ser grymt mycket upp till dig! ♥
Du är bäst!!

Kolla hennes fina blogg där hon verkligen skriver från hjärtat hur hon mår och känner!
http://emmaeklunds.blogg.se/



Sen har vi Maja, min andra låtsas syrra!
Dig ser jag också grymt mycket upp till :)
 
Kolla hennes vackra blogg: http://majajosefins.blogg.se/

Ni är dom bästa syrrorna man kan få!
När jag var mindre önskade jag mig alltid äldre syskon.
Och en vacker dag fick jag er!

Jag ångrar ingenting med er :) ♥

Jag älskar er! ♥

#1 - emma

åh underbara bästa cajsa! jag älskar dig så grymt mycket. kommer alltid stötta dig i alla lägen, för det är det en storasyster är till för!<3

#2 - maja

min lillasyster, du är bara för go&rar. jag kommer aldrig lämna din sida och tveka aldrig för jag stöttar dig i vått och torrt. jag älskar dig♥

#3 - ida myrin ♥

sv: åh, tack så mycket :) detsamma!

#4 - ciiz

saker som fick mig att le hehe :$

tack :)

#5 - sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Vad har du för planer den här veckan då? :)