Hos dadda!
Just nu sitter jag hemma hos pappa. Orkade inte sätta på datan så jag skriver på hans iPod. Om bara några minuter börjar VMA'S 2010. Justin Bieber ska vara med ;) Men idag börjar jag skolan 10 över 9. Så Linnea kommer nog hit lite senare. sen slutar jag skolan 20 över 3, så tråkigt. Sen efter skolan ska jag till banken och sen ska jag vara med massa kompisar :D Och eftersom killarna är på klassresa och kommer hem imorgon så snackade mamma om att vi skulle ha mys. Och vi skulle äta gott gott och kanske gå ut och äta. Men vi får se, hon lovade aldrig. Men vi kan få mysigt ändå. Men jag skriver sen när jag kommer hem efter skolan :)
#1 - REB ♥

va gärna med och tävla om att bli kvällsbloggen ! avslutas 00:00 inatt då tre st får kämpa för 1:a plats :D !

#2 - reb.

kul att du är med :d lycka till ! :D