Jobbiga bröder

Just nu är dom jätte jobbiga.
Dom slår varandra och skriker och gråter.

Har lust och lägga mig under kudden och trycka för öronen.

JAG STÅR INTE UT!



Fråga mig inte vad jag gör :P

#1 - sara,

sv; gillar du ems eller? ;D

#2 - MOOOLLYS

Har du ätit middag än? :) Vad åt du isf? :D

#3 - Netty♥

sv' :)

#4 - MOOOLLYS

Åh så gott! :D

#5 - MOOOLLYS

Hih! :D

Det står ju xD

#6 - MOOOLLYS

Gillar du vitlök? :D

#7 - Classy - ung blivande mamma!

Här blir de bara lugnt, gör du nu då?

#8 - MOOOLLYS

HAHAHAH skön det blir jag med :P

#9 - MOOOLLYS

Hahah jaa xD Min pojkvän hatar mig när jag ätit vitlöksbröd :(

#10 - MOOOLLYS

Hm inte jag (A) xD

#11 - Prettyjunkie

sv; Härligt, det är bara bra med mig lite trött bara, Göra idag?

Kramar <3

#12 - MOOOLLYS

Hihi söt bild förresten! Det är asfint med fräknar :D

#13 - Emma

hur gamla är de? :P

#14 - MOOOLLYS

Hihi! :D

#15 - FOTOGRABBEN.SE

Var gärna med i min positiva tävling!