Svar på kommentar

Felicia om Är du den jag letat efter?:

Jag har hört att du sjunger.
Om du har nån video då du gör det kan du inte lägga in det då :)



Jaa, jag sjunger :)
Går ju i musikklass och sjunga är det bästa jag vet.
Jag har några videosar då jag sjunger som ni kan få se.



Jag sjunger själv.
Eller med två i bakgrunden.



Jag och Linnea sjunger.



Jag sjunger i Turkiet.





Jag och Melinda misslyckas med vårt uppträdande.
Melindas mick funkade inte och jag sjöng dåligt och kunde knappt texten.



Jag och Melinda sjunger för hela skolan.
Jag börjar :P



Jag och Linnea.
Linnea börjar.

Det var faktiskt nästan alla min klipp :P

#1 - MOOOLLYS

Du sjunger jättefint! :) Härlig röst

#2 - MOOOLLYS

Så lite så! :)

#3 - MOOOLLYS

Inget alls :P själv?

#4 - MOOOLLYS

Stackare :P vilken klass går du i?

#5 - MOOOLLYS

Precis :D okej hih

#6 - MOOOLLYS

Ah eller.. :P jag hoppade av men nu är jag för gammal xD

#7 - MOOOLLYS

Jag mådde inge bra...

#8 - MOOOLLYS

Ah.. :P

#9 - johanna

gud vad bra du sjunger !! :P önska jag kunde sjunga så bra..