Behöver Skriva Ut!

Jag vet inte var jag ska börja......
Du är världens underbaraste person helt seriöst.
Det går inte att beskriva med ord hur fin du är.
Under en månad va jag världens lyckligaste tjej, kändes det som iallafall.
En månad kändes som 1000 år.

Jag har aldrig fastnat så mycket för en person som jag gjorde med dig.
Jag har verkligen försökt allt för att få ut dig ur mitt lilla jävla huvud.

Men ändå sitter jag här tok kär och besatt.
Du vill lixom verkligen sitta kvar i både mitt hjärta och huvud.

Jag har till och med svårt att arbeta ibland på lektionerna för att du bara ploppar upp i huvudet hela tiden.
Så när jag sitter på en lektion och det händer får jag upp Kattas röst i huvudet som säger.

- Seriöst Cajsa, förtjänar han ens dig.
Han behandlar dig inte som du ska bli behandlad.

Jag vet att på ett sätt är det faktiskt sant men jag vill inte inse det själv.
Det går lixom inte att den underbara personen kan behandla mig fel för du är för underbar.

Så.. jag vet asså inte vad jag ska göra.

Jag känner två saker samtidigt.

Jag Hatar Dig och Jag Älskar Dig!

Jag är verkligen ur usel på att skriva sånt här men jag var bara tvungen för att visa hur jag verkligen känner för dig.
Det går inte att hålla inne det längre.




#1 - Moa K

ja du Cajsaa, de löser sig ska du se.