Bilder från igår!

Igår åkte jag som sagt tidigt för att hinna till kyrkan i tid :)
När alla hade kommit dit så åkte vi in till nån Moské :)

Där fick vi tjejer sätta på oss skumma kappor typ som vi såg jätteroliga ut i.

Sen hade vi en som berättade om allt och aa :D

Sen så åkte vi vidare till slussen och åt på donken.
Och sen gick vi till kungsan och va lite vid Ung08.

Sen drog vi till Grönan.
Och de första vi gjorde va att gå spökhuset och jag säger bara ALDRIG MER!!!!!

Sen delade vi på oss och så va vi där hela kvällen :)

Så grymt kul :D





Tagna med Emmas mobil inne i Moskén.
Melinda i lila och jag i rosa :D




Melinda tog visst lite för mycket :D





Emma :)





Melinda, Sofia, Jag och Antonio :D







Jag och Melinda i Katapulten :D



Melinda, Jessica, Antonio och Jag :D
Också tagen med nån mobil :D



Andreas gör nåt riktigt skumt och jag går precis bakom.
Jag snubblade precis efter där :D