Chill!

Nu kommer min dag kortfattat.
Imorse tog familjen en promis ner till nåt ställe som jag glömt bort va det heter :P
Vi eller aa jag och Andreas badade från klippor, jätteskönt i vattnet.
Sen bytte vi om och gick hem.

Sen duschade vi lite snabbt och sen drog vi till donken och åt lunch.
Jag och grabbarna hade sånahär födelsedagsgrejer från donken :)

Sen skjutsade Andreas och mamma hem mig och killarna.
Jag satte på världens högsta musik och låg och solade i kanske 2 timmar om inte ännu mer :D

Sen nu har jag städat köket och vardagsrummet och tagit ur disken och stoppat in ny.
Sen har jag även hängt tvätt, vikt och lagt fram ny tvätt som ska tvättas.
Och mamma och Andreas vet faktiskt ingenting :D
Vuxenpoäng till mig!

Och nu sitter jag bara och andas och är skit svettig :D

Ska typ ner till Alby med Moa och bröderna och deras kompis och bada lite sen :)



#1 - mamma

inte bara vuxenpoäng, älskade unge! du är bäst!<3 älskar dig från stjärnorna och tillbaka...p & k mamma