Dagens skratt asså!



Såhär kan de nästan låta när jag är övertrött :D

#1 - Emilija Romaite

Vinnaren för veckan's blogg finns nu uppe, kanske det är du ? kolla in :



http://eemilijaa.blogg.se/2011/august/vinnarna-veckans-blogg.html

#2 - 已知 Mohammedi Al-debis™

Nu är dagens blogg avslutad!

Kolla om du vann eller inte, om du inte vann så kommer det en ny omgån om ca 1 timme!

Så missa inte! Snabb länk till vinnare inlägget:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-vinnarena-augusti-2011-8.html#comment



Tack och lycka till , och ha en bra dag!



P.S, Nu kan du länka min blogg?

Gå in på min blogg sedan så går du ner till menyn, det finns en rubrik i menyn längst ner

där det står '' länka mig '' , och sedan så finns det en ruta med kod i, kopiera koden och klistra in den

i din blogg, Klart! , Om du har gjort det så länkar jag din blogg i min meny där det står '' bloggar ''!

( om du vill )



GLÖM INTE DAGENS BLOGG TÄVLING OM CA 1 TIMME!

#3 - Anonym

DEN EFTERLÄNTADE VIDEBLOGGEN ÄR UPP NU PÅ BLÖGGEN ;d