God Morgon!

Jag hade verkligen inte tid att blogga igår.
Hade så gryyyymt kul med mina tjejer :)

Vi gick i skolan till halv 3.
Sen gick jag, Linnea och Nilla till tandläkaren för Nillas kille skulle dit så vi mötte dom där.
Så Nilla följde med in och jag och Linnea satt kvar ute och solade.

Sen drog vi hem till Linnea.
Nilla plattade sitt hår och Linnea sminkade sig.

Sen drog vi hem till mig och dunkade musik :)
Sen drog vi till donken och käkade eller aa jag åt inte så mycket men ;)

Sen hade vi jättekul när vi gick hem för aa lång historia :D

Sen drog vi till krusboda och mötte Moa, Jenny, Katta och Melinda.
Sen drog vi till Gården och där körde vi lite pingis och sen spelet med andra ord med typ hela gården :D

Sen satt vi typ bara och snackade i soffan och hade grymt kul :)

Sen tog jag, Linnea, Nilla och Moa bussen hem runt 20 i 11.

Idag ska jag försöka hitta på nåt med pappa  för Simon och Victor verkar råååådissa han som alltid :(



Slarvig bild :)