Hemma!

Nu är jag hemma.
Jag och Moa möttes i centrum runt 1.
Så gick vi hem till pappa och jag letade efter min biobiljett men den va totalt borta.
Sen hittade jag den i papperskorgen -.-
Så gick vi raskt till centrum och mötte Moas mamma så fick hon lite money ;)
Sen drog vi till godissvampen och köpte godis :)

Sen drog vi in till söder och herre min gud jag har aldrig gråtit så mycket till en film.
Jag grät på Justin Bieber filmen men inte såååååååå mycket :D

ALLA MÅÅÅÅÅÅÅÅSTE VERKLIGEN SE DEN!!


Sen direkt efter filmen drog vi hem.
Sen på gullmarsplan va de ren kaos.

Bussen va proppfull alla gnällde om att dom ville hem.
Chauförren snackade med vakter eftersom typ några "uteliggare" inte betalt osv.
Sen krockade typ en buss bakom oss i vår buss fast kände inte av så mycket :/

Så jag hoppade av i Norra sköndal och bytte sen för jag kunde verkligen inte vara kvar i den bussen.

Men nu är jag hemma och ska strax äta.
Sen ska jag väll typ vara med Moa ikväll :)