Moa Minell!

Hmm..
Vart ska jag börja?

Tänk för exakt ett år sen träffades vi för första gången.
Just på Ung08.
Bara 1 år, känns som typ 100 eller iallafall 14 :)

Men tänk lixom vilka tankar jag hade om dig innan.
Du va en av dom jag verkligen inte tyckte om för typ 3 år sen.

Men sen förändrades verkligen allt.
Bara så fort vi kollar på varandra så dööör vi typ i skratt.

Sen en sak jag gillar mycket är att vi har väldigt mycket gemensamt.
Nästan lite för mycket, lixom hallå vi dagdrömmer till och med om samma killar :P
 
Och jag hade aldrig tänkt i hela min lilla värld att du skulle vara så snäll, rolig och framförallt så omtänksam.

Så just idag när vi satt på tunnelbanan hem så satt jag och kollade på dig och tänkte.
 - Tänk att just jag har fått en sån otroligt fin vän som alltid finns där för mig i vorrt och torrt.

Med dig kan jag vara 110% ärlig och berätta allt som åker runt i mitt blonda huvud.

Jag suger verkligen stoooort på att skriva sånahär texter.
Men jag ville bara att just Moa skulle få veta hur otroligt fin och älskad hon är av mig ♥


#1 - Linnea

sv: aa hehe fick en kommentarom de ^^

#2 - moa

CAJSA VAD GULLIG DU ÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <33333333