Morgondagen!

Imorgon ska jag då möta konfagruppen vid 10 typ :)
Sen drar vi in till stan och går på bland annat Ung08 så skrik hej om ni ser mig där :)

Sen lite senare på kvällen drar nästan vi alla till grönan, skrik hej om ni ser mig där också :)

Så vi får se om jag kanske bloggar imorgon innan jag åker.
Annars så får ni många bilder i över morgon för kameran hänger självklart med :D



Till frågestunden tryck HÄÄÄÄÄÄR!

#1 - Natalie Byström

var gärna med i "dagens blogg" men dagens blogg fortsätter pga för få anmälda, så anmäl dig så fort du kan! :)

kram!

#2 - Josefine

Hejj!

Var gärna med och tävla i min första dagens blogg och få alla mina läsare till dina!

Allt du behöver göra står på min sida :)

Kram!

#3 - Sara

Häftig bild!

#4 - EDITA

Läs min blogg, så läser jag din!

MODE, SKÖNHET & HÄLSA

#5 - Yasmine

Super 8 har redan varit med i dagens film, så du får chansen att tipsa om en ny film :)

#6 - felicia

haha ;) vad gör du?

#7 - bella

fin blogg :)

#8 - Johanna Hugosson

åh härligt med grönan :D