Rockelstad Slott 2011! (BILDBOMB ETT)

Vi möttes i kyrkan på Måndag morgon klockan 08.15
Bussen gick 08.30.
Så tog de kanske drygt 2 timmar ditt om jag inte minns fel :)

När vi va framme fick vi fixa lite och så.
Vi va 4 tjejer, jag, Jessica, Melinda och Emma som bodde tillsammans på ett loft eller vad man ska kalla de :)
Så gjorde vi massa kul saker under dagarna.

Vi badade, gjorde gipsmasker, lekte massa lekar, spelade tennis, åkte segway, gick en runda i slottet och umgicks en massa  :D

Om jag ska vara helt ärlig så kommer jag inte ihåg vad vi gjorde dag för dag för annars skulle jag skrivit de.
Men nu är de ju så att jag inte minns :D

Så ni får se några bilder iallafall :)



Jessica, Melinda och Emma :)



Såååå himla trött på bilden :D




Patrik, Eva och Alexandra :)



Jessica :)



Johan :)



Malin, en ledare som jag hade väldigt kul med :)



Här satt vi och hade "lektioner" på dagarna :D



Konfirmandernas "vardagsrums" som vi kallade de :D



Jag åker Segway :D



Melinda åker :D









Bryggan







Jessica, jag och Melinda fixar oss inför sista kvällen då vi fick 3 rätters och hade en show där jag och Melinda sjöng lite :)





Slottet :)



Tennisplan :)



Rickard, Malin och Jag + Lukas längst ut  :)


 
Jag och Malin :)



Alida döps :)


#1 - Sara Adlers

Var Rickard din ledare? :)