Sorry....

Ledsen att jag inte bloggat.
Men nu har skolan börjat och de kommer bli lite sämre bloggning. Men de kommer klart bli några inlägg om dagen sen. Men just den har jag bara velat vara ute typ :)
Har börjat 9 varje morgon och vart i skolan till 2 och sen har jag vart med kompisar ute till sent :)

Igår va jag bland annat på gården som öppnade :)

Men idag ska jag typ bara vara hemma...
Eller har vart lite med Melinda men hon drog hem så jaa...

Juste mina brorsor har börjat i samma skola som mig och jippi va kul (NOOOOOT)
Dom försöker verkligen leka balla där :/

Och shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit va alla killar har blivit snygga under sommaren.
Iallafall dom som har börjat i 9:an.
Speciellt ******!!!!!!

Aja nu ska jag käka lite, magen typ vrålar :D



#1 - bea

vääänta nuu, äre någon i min klass som har blivit snygg? XD