2011!



Året började med att jag, Linnea och Katta drog till Romme och hade en toppendag.




Några veckor efter det drog la familia till Värmland och åkte en dag i Sunne :)




Jag gick på premiären på Justin Biebers film.
Har aldrig grinat så mycket till en film.



Jag har fått lära känna en underbar människa som efter lovet byter skola.
Katarina kommer alltid ha en plats i mitt hjärta ♥



Min prinsessa föddes den 12 april ♥



Jag och Katarina var på BigBrother finalen :)




Vi tjejer tog en kväll och handlade massa gott och gick ner till Alby och grillade och hade det mysigt :)





Vi tre brudar va och tog modellbilder :)







Lite mindre än halva klassen övernattade i gympasalen.



Har börjat älska min klass sjukt mycket.
Njuter varje dag ♥



Jag fyllde 14 år, daaah inte varje år man blir fjortis ;)



Jag var på Gröna Lund med Katta, Nicole, Olle och Melinda :)



Var även på Gröna Lund med Hanna och Susanna :)



Oförglömlig midsommarafton och helg med Katta i Enköping :)



Allsång på skansen med Katta och Katarina :)





Faster gifte sig :)



















Gotland, glömmer aldrig ♥



Värmland i somras var supermysigt :)







Pride med Moa :)



Ung08 med Moa :)









Konfaläger på Rockelstadslott :)









Mysiga dagar med konfagruppen :)
Ung08, GrönaLund, Moskén, Donken, Tyresö Slott :)



Var mest med Moa under sommaren ♥







Jag var på Håkan Hellströms konsert med Linnea, Katarina och Felicia :)







Jag och Nilla har börjat komma närmre varandra :)






Jag konfirmerades och fick då även min kaaaaamera så det har blivit bättre bilder ↓






Oliver gick bort :( ♥



Jag och Nicole jobbade under höstlovet på Sports campen i Rackethallen :)













Vi brudar va på The Wave, åh min gud har aldrig dansat så mycket :D



Jag och Moa har börjat hänga överdrivet mycket på gårn :)

















Mamma och Andreas gifte sig ♥











Jag var Lucia :)





Jag, Mamma, Andreas, Evelina, Simon och Victor va inne i Gamla stan och gick runt på julmarknaden.



Jag fick mina första betyg :)

Mitt år har varit ett oförglömligt år!