Bilderna!

Jag kan börja med att säga att vi bjuder på exakt varje bild hur vi än ser ut :D



Katta och Linnea när jag är på toa!





Sittliften!



 



Jag och Linnea påväg hem



Katta



Linnea










Jag

















Det va 3 bussar som åkte :D









Eh, ja, ignorera gärna mig :D



Linnea trött?



Hett





Linnea










Katta och Linnea

 





Först mina, sen Linneas och sen Kattas













Maten!







Host!









Haha, det kom en snöflinga vid min läpp precis när hon fotade :D



Det va jättesvårt att ta sig ut :D









Katta :D













Mina och Linneas



Katta





Haha, det va nån som ramlade precis innan jag tog fotot :D





Katta



Katta igen :)







Linnea





Älskar bilden på Katta









Snöstorm?











Jag är helt svart runt ögonen :/



Om man kollar noga ser man oss :D









Bild till Linneas mobilblogg under morgonen :D

Mer bilder kommer!!

#1 - Linnea

dom fulaste bilderna jag nånsin sätt på mig själv :S